Mina recept provas

Hej min vän,
Jag fann ingen tid imorse att skriva, det gick i ett. Jag hade bestämt med några av mina Mamas att vi skulle träffas vid barnens hus och ge oss ut på ca 1mils grusvägspromenad. Men det blev inte så, det regnade som fan och efter mycket om och men så lyckades jag få på båda regnskydden på vagnen (inget jag gör med glädje haha) men det blev en bra promenad inne i stan istället. Kändes lugnare ifall det skulle börja ösa ner kopiösa mängder vatten!

Så typiskt för nu skiner solen 🙂

Jag blir så fruktansvärt glad när ni lagar mat från mina recept eller när ni inspireras av mina recept! Helt galet glad blir jag!! Tagga gärna #kostologik och/eller #kostologiksrecept på er bild så de samlas på ett och samma ställe så jag kan se vad ni lagar och vad ni tycker om maten ❤

20130523-131215.jpg

20130523-131223.jpg

20130523-131227.jpg

Så himla kul!! Och idag skrev otroligt fina Chanette så här om mig!!

20130523-131259.jpg

Om jag kunde skulle jag ge er var och en stora kramar! ❤

Leave a Reply

