Dag 4 av 10 Matschema

Oj vad tiden rinner iväg när man har å göra! Min kära sambo har varit ute och lekt med gräsklipparen, jag har nattat barn och även hunnit sola!

Idag började jag min dag som vanligt med kokoskaffe! Men jag glömde ta en bild så ni får nu eftermiddagens istället 🙂

20130523-223456.jpg

Dagens träning blev alltså promenaden tidigare idag och det kallar jag väl inte direkt träning, sen en vals med dammsugaren och en med Mr. Mopp räknar jag inte heller. 20/10 x 8 planka har jag iallafall fått in.

Lunch blev rester, en alldeles utsökt pimpad lunch (som min “kollega” Martin/Minlchfresa brukar säga om sina rester).

20130523-223750.jpg

Vet du, nu ikväll må jag nästan ha överträffat mig själv! Polly åt rester och Jonas skippade middag så jag kunde för en gång skull laga mat till BARA mig 🙂 inte tre olika rätter som det nästan blir varje dag! Utan bara en!!! Jag gjorde en Varm Halloumisallad med 3pepparsås och toppade med valnötter (ursäkta) men herrejävlar vad gott!!! Recept kommer imorgon, likaså träningsschemat (jag har inte hunnit idag tyvärr).

20130523-224101.jpg

Idag ligger ligger jag på ca 11gr kh. Ja ja jag sa ju att jag skulle ju vara under 10 😉 men sak samma det skyller jag på knäcket (det där otroligt goda satans knäcket) och vet du, jag sparkar mig inte i baken (är inte vig nog, haha) nä men jag tycker absolut inte du ska göra det heller om du inte nått ett utsatt mål vad det nu än må vara, utan gör det bästa av situationen, se det som en liten del i det positiva stora! På’t igen bara! ❤

20130523-224602.jpg

4 thoughts on “Dag 4 av 10 Matschema

    • Tack 🙂 ja då jag är mätt fram till nästa fastebryt. Du blir ju mer mätt av fetterna i maten när du inte äter kolhydrater. 🙂

Leave a Reply

