Dag 3 av 10 Matschema

God nästan natt min kära vän,

Jag har varit på gymmet i evighet känns det som! Körde ett helt nytt schema så tog lite tid. Återkommer med träningsschema imorgon.

Idag, som alla andra dagar började jag med kokoskaffe! 🙂

20130522-233818.jpg

Sen blev det en proteinrik lunch i form av rostbiff och kalkon ca 100-120gr med två ägg varav Polly norpade det ena, en stor klick majonäs och ett knäcke på det med bregott.

20130522-234004.jpg

Nu ikväll så blev det rostbiffsallad med pepparrotsmajofraiche och knäcke! (Dressingen gör du så här: Lika delar crème fraiche, majonäs, krydda med pepparrot, vitpeppar och salt) så förbannat gott!

20130522-234202.jpg

Jag håller mig alltså runt 10kh, även idag. Jag skulle kunna ge mig på mer mejerifri/fakirliknande mat för att få ner kh ännu mer, men jag orkar inte, det är så fruktansvärt tråkigt och runt 10kh är alldeles lagom.

20130522-234337.jpg

Ja, det är lagom för mig, men bara för att jag äter så här så är det inte alls säkert att det passar dig, känn dig fram, lär känna din kropp, hur du kan äta för att må på bästa sätt! Jämför dig bara med dig själv! Det är BARA du som vet och känner dig själv allra bäst och det är BARA du som har svaret på hur du behöver äta för att må ditt allra bästa! ❤ Glöm inte det!

Dessutom har ingen rätt att klanka ner på hur du äter oavsett om man tycker det är rätt eller fel! Glöm inte det heller ❤ Kramar

2 thoughts on “Dag 3 av 10 Matschema

Leave a Reply

