Dag 2 av 10 Matschema

Då är vi inne på dag 2 av mina 10!

Jag började som vanligt dagen med en kokoskaffe.

20130521-220713.jpg

Vid 9.00 hade vi klätt på oss och mötte upp med en av mina mamas, blev en 80min rask PW, vilken tur vi hade med vädret!
Sen blev det 2ägg med majjo och en näve nötter (valnöt & paranöt) med ett stort glas vatten!

Ja vatten är viktigt att dricka!! Du glömmer väl inte det?!
Dessutom kommer din viktminskning få hjälp om du dricker ordentligt med vatten.

Sen blev det två skivor knäckebröd med bregott!

20130521-221117.jpg

Och nu ikväll har jag avnjutit en helt supergod laxsallad med fajita/ajvardressing (haha restdressing från igår med lite ajvar i) och självklart en bit knäcke! 🙂

20130521-221232.jpg

Och om man ska lita på shape up så ser det idag ut så här:

20130521-221304.jpg

Jag ligger under 10kh men det är precis 🙂 imorgon ska det bli spännande! Lillsyrran ska introducera ett helt nytt träningschema upplagt utefter att stärka kroppen inifrån och ut! Kommer bli perfekt med min hemma träning jag kör efter Fia’s upplägg 🙂

2 thoughts on “Dag 2 av 10 Matschema

Leave a Reply

