Busy Bee

Hej kära du, vad det har gått undan idag!
Barnen gav mamma en underbar sovmorgon till 07.00 sen blev det en rask PW ca 80min, självklart med barnvagn som tyngd, naturligtvis i gott sällskap!

20130521-151108.jpg

Sen hem, mata barn, söva barn, mata mig själv, duscha, baka knäckebröd och ladda för möte om nya O’Learys med resten av kärntruppen! Idag hemma hos mig, tack grabbar för att ni gör det lätt för mig 🙂

Nu laddar jag om, det här har jag framför mig, laga mat, fotojobba, foto möte, leka med mina älsklingar, schemaläggningar, zon-ritningar med mera men först chilla några minuter….

Jag gillar att ha många bollar i luften, har jag inte det, ja då blir jag nästan lite slö istället! Haha!

20130521-151718.jpg

Leave a Reply

