Boxare?

Min sambo har länge velat ha en sandsäck i källaren! Nu blir det till att hämta en i veckan! Ska bli intressant!

20130521-154925.jpg

Jag är supertaggad och kan jag effektivisera min träning något så är ju det kanon! Kanske kan få in fyra pass i veckan framöver! Två på gymmet och två hemma? Känner att jag vill inte lägga mer än 2 allra max 3 pass på gymmet, inte för att jag inte vill träna utanför att jag inte vill att det ska ta tid från att umgås med min familj. Så helt enkelt perfekt att kunna smita ner i källaren när barnen sover och sambon spelar….. 🙂

Leave a Reply

