Mello

20130518-231149.jpg

Ja jösses vad säger man?
En blandning av Gaga-synth, Miskovski-look-a-likes, bedårande klänningar, musfiskortaglitterkreationer, skära i öronen opera och ja avslutningsvis en massa nästan nakna irländare… Det är väl så man kan sammanfatta mello än så länge!

Förresten på tal om halvnakna snygga irländare, vart var alla de där musklade dansarna alla mina år där?

Dessutom är jag sjukt avundsjuk på Vitrysslandtjejjens skitsnygga ben!! Hade jag dem, skulle även jag gå i muskorta klänningar! Jämt!

20130518-231214.jpg

Danmarks bidrag var ju helyllemysigt! Snygg outfit, boho-hår och barfota! Sjunga kunde hon ju också fröken De Forest!

Men solidarisk som man är, Heja Robin!

4 thoughts on “Mello

    • Ja jag tyckte också Danmark var toppen 🙂 nä jag gillade aldrig riktigt Robins låt! Anton Ewald däremot haha! Kanske har att göra med hans snygga dansmoves 🙂

  1. Jag gillade inte alls Danmarks bidrag, men tippade den ändå som vinnare 🙂 Haha, jag gillade ju Irland, förutom det HEMSKA scenframträdandet, haha 😉

    Håller med dig om Robins låt – jag har gått och varit sur ända sen Mello på att han vann. Hade mycket mycket myyyyycket hellre sett Anton Ewald (LOOOOVE HIM!) och hans snygga dansnummer i ESC! Tror det hade gått hem mycket mer än tråkiga Robin 😉

Leave a Reply

