Note to myself

I och med min ölkonsumtion förra helgen så har denna vecka varit lite si så där, mest återställning osv. Men annars ganska liberal! Vare sig upp eller ner på vågen och (skäms på mig,) en del småätande! Mättnadskänslan har blivit helt rubbad efter helgens massa utsvävningar!
Så på måndag så blir det åter igen något striktare, inte fakir men det kommer bli mycket ägg, en del mejerifritt och pf.

Jag ska även försöka effektivisera min träning, både hemma och på gymmet! Grymma Sofia tipsade ju om massa bra hemmaträning och PT-Lillasyster har lagt upp ett nytt gymschema! Jag har som mål att helt köra slut på mig själv minst 2 gånger på gymmet och 2 gånger hemma nästa vecka! Bara hostjävlarfanskapet inte blir värre!

20130517-151515.jpg

Leave a Reply

