Bollywood-style

Men hallå fina du,
Hur mår du?

Jag passar just nu på att njuta av livet!

Båda barnen sover, jag sitter på balkongen i stekande sol som jag känner etsar in färg på mina nu för tiden något smalare ben, inte slanka och för guds skull inte heller fasta, utan mina något smalare lite dallriga ben haha!

Kaffe i handen, nja nåväl mobilen i handen och kaffe på bordet! Grannen spelar nån Bollywoodmusik och blundar jag känns det som jag är mitt i centrala New Delhi!
Det enda som inte stämmer är att det luktar mer bacon än curry när solen träffar min hud!

20130517-141733.jpg

Känner du vibbarna?

Leave a Reply

