Star Wars

Kaffe är obligatoriskt!

20130516-140433.jpg

Jag avskyr hello kitty, det kryper i skinnet på mig och jag tänker bara moshimoshi….. Ugh!

Jag har världens bästa väninnor! Allihopa!! Igår hade en av dem handlat åt mig!! En Star wars klänning!!! Så snygg!!

20130516-140618.jpg

Jag använder den som linne idag! Så slappelöst å skönt!
Min sambo ÄLSKAR Star Wars så jag sa:
Du älskar mig, Du älskar min byst, Du älskar Star Wars, hur mycket älskar du mig nu?!

Haha! Som vanligt garva han bara åt mig, min fine karl! ❤

3 thoughts on “Star Wars

Leave a Reply

