Att älska

Det finns inget i hela världen som jag älskar mer än Polly & Scott!!

Just idag är jag så tacksam! Så lycklig att vi alla är helt kärnfriska!!! (Förutom snuva och hosta då)
En sån stor sten har lättat från mitt (komiskt nog) hjärta! Att få höra tidigare idag att lillkillens hjärta och artärer har rättat till sig självt var som hörselhonung! Min spänningshuvudvärk släppte senare även den! Usch vad magont jag haft idag!

20130515-231949.jpg

Mina fina älsklingar!!

20130515-232222.jpg

Ni testar mitt tålamod till fullo, ni stör min sömn, ni biter mig, ni kör på mig med gåstol och dylikt, ni kastar mat på mig, ni spyr på mig och ni får mig att skratta 99% av tiden, ni är underbara mina små kottar! ❤ Åh vad mamma älskar er!!!

10 thoughts on “Att älska

  1. Åh, vad härligt att höra att det gick bra!! Kan inte ens föreställa mig hur det känns att gå och vänta på ett sånt besked. Älskade barn!

    • Tack snälla!! Så skönt!!! Ja det är helt galet, man gör det ju inte konstant men det finna hela tiden med en och i baktanken, men nu är det bra som tur är 🙂

  2. Åh, sitter helt tårögd. Jag har blivit så blödig sen jag blev mamma, lipar ihjäl mig när jag ser/hör om barn som råkar illa ut. Förstår helt och hållet ditt inlägg, finns inget mer värdefullt & viktigt än sina barn. Så skönt att ni alla är friska och mår bra :*

    • Ja men jag är likadan, herre Gud Polly sa mommo till min mormor härom dagen å hon börja böla å jag börja böla haha!
      Ja så otroligt skönt att han fick all clear på hålet, det hade växt ihop fint och lungartären hade vidgat sig också 🙂
      Hoppas ni har det bra 🙂 kramar

Leave a Reply

