Jag gråter en skvätt

Hej min fina vän!

Vi har varit på stadens bibliotek en sväng idag, minns knappt när jag var där sist… Jo på bröllopsmässa! Men kan inte minnas när jag var inne i själva boklånardelen sist! De hade uppdaterat sig en hel del, men lukten av gamla böcker satt kvar!

20130513-130309.jpg

Hur som helst! Jag grät en skvätt förut!
När jag monterade om vår Bugaboo Donkey från singel till dubbel så åkte telefonen ut fickan och landade på uppfarten med displayen neråt! Min kära iPhone är alltså nu mer inte hel, den är alldeles trasig! Jag svor lite för mig själv! Men som tröst mitt i allt miserabelt så fungerar den fortfarande även om den ser ut som ett krossat vinglas! FAN!!

Det som var mest roligt mitt i allt var att Polly säger OJ MAMMA, titta!! Ochsätter händerna vid kinderna och ser förvånad ut! Haha sötfis!

Ja ja något trist för med sig något gott, det blir alltså en ny telefon! Men tills dess så får jag ha min trasigadisplayiphone… Suck!!

20130513-131641.jpg

Tänk vad beroende man är egentligen! Eller ja, jag känner mig mest skamsen att jag lyckades tappa den :/ B-sidan med glasdisplay! Jag som inte hade tänkt att uppgradera mig förrän nästa Iphone släpps….. Ja ja…… Och nästa mobil ska ha ett mjukt skal!!!

Leave a Reply

