Boho-romantik

Måste bara dela med mig av mina favoriter!
Jag och Anna var idag iväg med Fotograf Pollypix och plåtade lite boho-romantik-kärlek-häst-mys typ 🙂
Den här är nog min favorit på Elin!

20130512-235154.jpg

Och den här, på Elin & Lupin!

20130512-235216.jpg

Hm, okej då, den här också, Erik & Elin!

20130512-235241.jpg

Sen har vi den här på Elin & Lupin som jag gillar…. 🙂 så fina!

20130512-235404.jpg
Kläder kommer från avanna.se och de är fotograferade av mig/Fotograf Pollypix

5 thoughts on “Boho-romantik

Leave a Reply

