Utmaning från Anna Truelsen

Jag fick en utmaning om inredning av fina Anna Truelsen, inredningsstylist, Bloggen hittar ni här!

Utmaningen var att visa några glimtar från mitt hem!
Så här såg alltså kollaget ut som jag la upp på min instagram.

20130510-152545.jpg

Vi har ganska mycket blått, vitt och grått hemma hos oss och jag trivs sjukt bra i vårt nya hus! Vi är långt ifrån färdiga men det blir man väl aldrig?

Nästa projekt blir att göra ordning lillkillens rum så han kan flytta in där och vi ska byta plats på vårt sovrum och mitt kontor/studio! Sovrummet i dagsläget är i ett stort allrum/vardagsrum med öppen spis, men vi känner att nu när barnen är så pass stora att de kan ha egna rum, ja få behöver vi inte så stort! Vilket är toppen för mig, min studio/kontor blir ju dubbelt så stort haha!

Men hörrni…. Egentligen så ser det inte alls så städat ut hemma hos oss… 😉
Vi bor i ett leksakskaos och sen är jag totalt apkass på att lägga saker på sin plats 🙂
Så…. Så här ser det alltså ut 🙂

20130510-153045.jpg

Jag tycker att man måste bjuda på sig själv! Därför visar jag inte bara “arrangerade” bloggbilder och för att ni ska kunna relatera till mig, min syn på lchf, min viktresa och mycket annat så tycker jag det är viktigt att ni får ta lite del av “privata” mig också 🙂

Nä nu ska jag svira om, jobba ikväll… O’Learys kallar!

3 thoughts on “Utmaning från Anna Truelsen

  1. Det är så befriande med dig Mickan- du är så genuin. Inga falska fasader. Beundrar verkligen det hos dig!
    Ser verkligen fram emot att träffa dig framöver.
    Kram ❤

    • Oj tack! Det värmer jätte mycket ska du veta! ❤ det är svårt att veta vart (eller om) man ska dra gränsen, jag försöker dela med mig av allt utom massa foton på mina barn 🙂 kramar

Leave a Reply

