Dilemma

Varför är alla butiker strategiskt elaka? Alltid är det godis och gottit vid kassan…. Det brukar inte röra mig i ryggen! Jag brukar kunna promenera förbi helt oberörd! Jag gillar ju knappt ens choklad!

20130510-090709.jpg

Handlar jag mot förmodan choklad åt mig själv så blir det geisha, om jag lyxar till det annars 80% mörk, som får mig på fall och som får smeka min strupe. MEN nu har de placerat bättre choklad bredvid geisha! Mind fuck?

Jag köpte ingen av dem, gick ut skamsen med svansen mellan benen att jag ens tänkt köpa, det var ju bara onsdag haha!

Jag åt nötter istället! Godare faktiskt och jag vet att jag mår bättre i magen efter nötter än choklad 🙂 så skönt att man hela tiden lär känna sin kropp 🙂

Vad får dig på fall?

2 thoughts on “Dilemma

Leave a Reply

