Det känns bra nu

Jag börjat bli vän med min kropp, den börjat samarbeta mer och mer med mig, känns helt underbart!
Vibrationsträningen från igår har gjort mig mör! Så himla gött!!

Vad som än mer är underbart är den här vårsolen! Vi har spenderat förmiddagen i lekparken där mina små lekt av sig med sina små kompisar och vi mammor har druckit kaffe 🙂

Man kan nog inte riktigt klassa oss som “latte-morsor” inte alls faktiskt utan vi är mer de där mammorna som leker minst lika mycket i sanden, åker rutchbana kanske nån gång mer än barnen och gungar kanske lite för högt samtidigt som vi tacklar bananmos, festisar, vatten, fika, trots, snor och massa bus! Helt underbart alltså!

Nu sover mina två kottar, jag har lagat kvällens middag! Kasslergratäng till familjen och en kasslerröra till mig.

20130507-144919.jpg

Nu sitter jag på en av våra balkonger och njuter av solen! Det blev klänning idag men jag kände hur härligt solen smekte och kysste min hud så sprang in och bytte om till något så vågat som en strapless leopardprintad kreation!

20130507-145044.jpg

Dagens i-landsproblem är att mina snygga solbrillor är puts väck… Fick bli megabrillorna… Måste köpa nya pilot! Får nog bli ett par rayban trots allt!

Hur har du det idag?

3 thoughts on “Det känns bra nu

Leave a Reply

