LCHF som en dans

God eftermiddag min vän,

Ni vet jag köpte ju en våg för ett tag sen, Berra, vi ses varje morgon (INTE BRA) nu är han ganska snäll mot mig men ändå, jag gillar inte att jag skapat mig den där tvångstanken att jag MÅSTE…….

Så nu ska jag bryta mitt beteende, hoppas jag! Jag ska bara väga mig en gång i veckan! Vilken dag tycker ni passar bäst för er?

Ibland stirrar man sig blind på de där dumma siffrorna! Man tycker att man står still när man i själva verket egentligen inte alls gör det!

Kolla här bara, ja jag måste jämföra för jag är blind när det kommer till mig själv, jag ser bara svart och att det inte händer något när jag kollar i spegeln, när det i själva verket faktiskt gör det!

20130506-133238.jpg

Det är ungefär två-tre veckor mellan bilderna och ärligt så har jag faktiskt knappt tränat alls, utan helt enkelt ätit bra, jag håller min PF alla dagar utom helg, jag är noga med att dricka vatten och jag går flera barnvagnspromenader varje vecka. Jag tror jag fått in kanske 3 gympass och 5st korta 20-30minutare med intervaller hemma.

Jag börjar dessutom få bättre hållning, ser ni? Jag går inte som en hösäck längre (haha!) och inte heller svankar jag riktigt lika mycket längre.

Jag har alltså det sista låtit lchf vara nästan som det är, jag har dragit ner lite på mejerier, jag har druckit vin och ätit nötter på helgen och jag tycker det är mer än okej! Man måste leva, äta och dricka det man tycker är gott!

Det är så fruktansvärt skönt att ha hittat något som passar mig, jag behöver inte ens tänka på mat längre!
Mer än det jag vill 🙂 fundera recept, tänka på vad jag ska laga till middag och sånt där, jag behöver liksom inte ägna en tanke på HUR SKA JAG ÄTA!!

Idag kom min Lillasyster förbi med en present! Ett presentkort på en massage!! För att jag är så duktig!! Shit alltså…. ❤ Tack så himla mycket!!!!

20130506-144627.jpg

4 thoughts on “LCHF som en dans

  1. Åh grymma du!
    Vilken underbar syster du har! Hon kan få hinta till min man 😉 höhö. Onsdagar väger jag mig på, tycker det passar mig. Då har man hunnit bli av med ev vätska från en lite friare helg samt att det inte förstör helgen om det inte skulle gått sådär lysande bra..

    • Hihi ja hon kan hon ibland 🙂 blev så himla glad!
      Onsdagar…. Ja det känns som en jätte bra dag ju, som du säger mitt i veckan! Åh tack för tipset fina du det ska jag nog göra framöver 🙂

Leave a Reply

