Det skar sig

God morgon fina du,

Jag är så rörd! Jag fick så många fina kommentarer på instagram och nya facebooksidan igår och fina Angelica Vardagsliv med lchf upplyste folk att följa mig för att lilla jag är en inspiration (helt sjukt!!) tack så otroligt mycket! Jag hoppas att ni nya följare (över 120st!!! Shit elle??!!) kommer att trivas här hos mig!

Jag ville egentligen bara tacka allra ödmjukast för att just du läser och för att just du är du!
Om du vill, så får du mer än gärna lämna ett spår så jag kan följa även dig! ❤

Men åter till min rubrik!
Så här ska det se ut!

20130506-074333.jpg

Men jag var nog tankspridd igår och jg tror det var lite för stor skillnad i temperatur så det blev så här! Skjuts ner i slasken 🙂

20130506-074429.jpg

Det fanns inte tid mellan sjuk man, barn, katter, mig själv och laga mat igår att jag fann tid till det där LCHF-inlägget! Håller tummarna för att jag ska hinna idag 🙂

Leave a Reply

