Soliga söndag!

God fin söndagsmorgon! Hoppas du kommer njuta till fullo av dagen!

Jag måste tänka om, planera om dagen då jag planerat att jobba idag och laga mat åt folk från Tae-Kwando EM som huseras av Arenan i Skövde (bredvid O’Learys) men nu har min sambo gått och blivit sjuk så jag får vara hemma med barnen. Inget jobbigt alls egentligen, jag älskar att njuta av söndagar och mysa med barnen men jag hade sett fram emot att jobba eftersom barnen var sjuka i veckan och karens i fredags så jag fick avboka även det jobbet, eftersom jag arbetar med mat. Ja, man ser fram emot att jobba ibland när man inte gör det så ofta och varenda slant extra är välkommen! Nu ser jag bara 16 timmar poff borta denna månaden….

Kan inte vår familj bara få vara friska någon gång!

Nä nu ska vi klä på oss och bara njuta av den här dagen jag och barnen! Bara mysa, busa och leka och hoppas att min fina man mår bättre när vi kommer hem! ❤

20130505-092408.jpg

Senare sen kommer ni få ett riktigt LCHF-inlägg hur jag ätit de senaste veckorna och vad som skett i kropp och knopp! Kanske vågar jag mig på nån resultatbild…. Jag sitter och suger på en väldigt vågad…. Vi får se hur modig jag är sen 🙂

Vad ska ni hitta på idag?

Leave a Reply

