Heja HM

Jag tycker det är jätte bra att HM numer har modeller i ALLA storlekar!!!
Alla är inte trådsmala, alla är inte modell större och det är inte alla som är normala, vad nu räknas som normal i dagens samhälle!

20130503-073941.jpg

Modellen heter Jennie Runk (fjortisen i mig fnissar åt hennes efternamn) jag tycker att hon är jätte fin!

Även om jag vet att vi är otroligt många som önskar att vi såg ut som de där skinny modellerna så är det ju bara att inse, vi gör inte det! Jag säger iallafall heja HM som visar att det är okej att vara precis som du vill och mår bäst av!

2 thoughts on “Heja HM

    • Ja visst är hon! Nu hoppas jag bara att de ska sluta kalla det för plus size för hon är ju faktiskt bara helt vanlig! 🙂

Leave a Reply

