Gravid

Det är ganska svårt för mig själv ibland att inse hur långt jag kommit! Vad jag lyckats med! Jag har lyckats få (enligt mig) världens finaste barn! ❤

Jag gick upp en hel del under båda mina graviditeter och som sagt dessutom inte ner speciellt mkt mellan dem, eftersom det skiljer 1 år och 5 dagar mellan älsklingarna! Räkna 25-30kg från startvikt med Polly till förlossningsdag med Scott!

Här bjuder jag er på några gravidfoton!
Dessa tre första är fotograferade av barnens moster Jessica då var jag gravid med Polly, dessa är tagna i vecka 37-38.

20130502-135556.jpg

20130502-135608.jpg

20130502-135618.jpg

Dessa två är från när jag var gravid med Scott och gravid i vecka 32-33 och dessa är fotograferade av barnens faster Anna

20130502-135936.jpg

20130502-135946.jpg

Jag har i dagsläget från start i januari gått ner runt 15kg, innan det har jag inte vägt mig, jag har passerat inskrivningsvikten med Polly. Så alltså gått ner över 25-30kg! Inte passerat med mycket, men lite räknas 🙂 Vilket gör mig sjukt stolt! Även om jag inte har “lika små” kläder som jag hade då, kroppen förändras ju självklart efter två barn så tänker jag idag ge mig själv en stor klapp på axeln!

Jag tycker att du ska göra det också, det är du värd oavsett hur just DIN resa ser ut och oavsett vad du åstadkommit! ❤

7 thoughts on “Gravid

    • Tack snälla du 🙂
      Ja ibland under jag nog inte att jag faktiskt går ner, jag känner mig lika stor som då men när jag jämför sen så set jag ju skillnad 🙂

  1. Vilken skillnad!! Skita duktig det är vad du är 😉 o vilken fina gravidfoton! Ångrar att jag inte tog mer vara på det 😦 men jag har iofs två fina resultat iallafall 😉

Leave a Reply

