Framsteg

Hej kära du,

Här har det gått i ett, matat ankor, PW, handlat, städat och dragit på mig mindre jeans!!!

20130502-124447.jpg

Nog för att jag fått på mig dem i ett par veckor, så har de inte suttit skönt!
Ni vet MUFFINSEFFEKTEN där man klämmer sig i ett par för små jeans som trycker ut all buk/gäddhäng/rumpfett?! Det finns inte mycket som är fulare!
Så jag har helt enkelt inte använt jeansen förrän idag! Idag är det bara lite “frosting” som putar ut, det kan jag leva med för tillfället, haha!

Jag börjar bli ganska nöjd, nu ska jag försöka lägga i en högre växel med träningen för att tighta till och forma kroppen!

Det är svårt att fota exakt likadant men det kanske syns lite!

20130502-124641.jpg

Dessutom börjar jag bli lite nöjd med rumpan, älskling påpekade så fint häromdagen att de nu är som fint formade glasskulor! Tack älskling om du läser ❤

Nu ska jag bara hålla dem fint formade så det inte blir smält glass haha!

2 thoughts on “Framsteg

    • Tack så jätte mycket fina du! Ja du just målmedvetenheten den kommer och går, har precis kommit ur en svacka så nu är jag lite taggad! Vilken mysig ny blogg du har! Kram

Leave a Reply

