1 Maj! Nu är det vår!

God Morgon, sovit gott?

Här har barnen sovit okej och likaså jag. Nu har jag och Polly varit uppe nån timme medan grabbarna sussar sött!

Trädgårdsfix står på schemat idag och det ser ut som det kommer bli fint väder! Solen skiner och jag hoppas det blåser mindre än i går!

Vår underbare lille kille blev 6månader igår! Helt sjukt vad fort det går! ❤

20130501-071814.jpg

Här har vi busat med hinkar och spadar! Polly och Pugh har något gemensamt, en förkärlek till störtkruka?
Det brukar vara min ena vispbunke som används men i morse blev det hink!

20130501-071950.jpg

Obligatoriskt KAFFE till mamma!!! Åh vad jag älskar kaffe!

20130501-072118.jpg

Utan kaffe ingen mamma, haha!

Leave a Reply

