Ljuvliga söndag!

God förmiddag kära du!
Balkongmys med min dotter, man på gymmet och son som sover.
Är dessutom nyduschad och har på mig en för stor ny klänning!

20130428-112244.jpg

Klänningen jag köpte på HM i fredags var jag för lat för att prova, dessutom så ville jag ha en lös modell eftersom det knyts ett snöre i midjan. Jag köpte alltså en M. Min byst har krympt från C till B (D som gravid haha) och tydligen har midja, armar och annat också krympt lite för jag behöver en mindre klänning.. Den sitter superlöst upptill! Bra ja visst, men orka byta! Suck! Får göra som älskling sa, 90gr i tvättmaskinen haha!
Tur jag beställt en annan färg i mindre storlek! Ja ni hör ju vilket ilandsproblem!

I em blir det en road trip med älskade Lussan, vi ska på studentfika hos en kollega till henne, har med mig kameran så får vi se om det blir några foton knäppta. Ska dessutom hoppa inpå City Gross när vi ändå är där! Undra om de anammat lchf-hyllorna som söta Jills mat fått sköta på City Gross i Bromma?!

Nä nu måste jag för en gång skull föna håret…..
Vad ska du hitta på för kul idag?
Kram på dig!

Leave a Reply

