Kebab och PS3

Mums! Kebab är nog något av det mumsigaste!
Jag beställer alltid en grekisk sallad, utan tomater, hälften kebab och hälften kyckling och extra sås haha!
Så himla mums! Notera att detta är INNAN sås! 😉

20130427-000949.jpg

Nu ikväll har vi krigat, jag och min Karl! Spelet heter Injustice och är ett fightingspel! Jag är en så dålig förlorare haha! Jag gillade spelet, 4 av 5 får det! Jag älskat Soul Calibur och Final Fantasy, detta är nog topp tre. Jag spelar inte så mkt, men när jag sitter själv eller barnen somnat så kan jag avverka nån “quest” i FF 🙂

20130427-075749.jpg

Leave a Reply

