Gröna fingrar

Hej min vän,
Jag verkar ha fått energi från ingenstans… Kanske för att jag äter lite striktare? Kanske för att jag i natt fick sova?

Idag är det så fint väder ute och barnen behövde sannerligen luftas, ja jag också! Vi tog en promenad och sen en tripp till netto, där jag köpte på mig blomjord och 10 små stenväxter i lila och vitt till våra blomsterlådor på framsidan!

20130425-131717.jpg

Så här bor alltså vi 🙂 Jag älskar vårt hus! Massor kvar att göra inomhus men så har vi inte ens bott här ett år! Bilden är från inflyttningsdagen 🙂

Jag som inte har gröna fingrar alls har alltså lyckats plantera blomlådorna idag! Jag har dessutom hunnit dammsuga, moppa, lekt, tvättat, lekt, matat och nu är det jag och min kaffe som tar en dejt!

20130425-132039.jpg
Bilden är lånad här!

2 thoughts on “Gröna fingrar

Leave a Reply

