Delmålsbelöning?

När jag nått mitt delmål så ska jag unna mig något! 2,8kg kvar dit och nu märks det att det börjar gå segt! Fakiren tog en hel del kilon men jag har varit lite för liberal det sista för att det skulle hållt sig, så -3,8kg på tio dagar och plus 1,8kg efter helgen haha och en del småätande på jobbet…. Jävla kök!! 😉

Nej nu måste jag tagga till mig! Skärpning, haha! Invägning på jobbet idag dessutom så får vi se vem som kommit närmast sitt mål sista maj 🙂

Men jag provade den här idag, i en XS!!!! Fatta, en XS!!!! Så jävla skönt!!! Kändes bra! Nog för att Lindex har lustiga storlekar, vissa klänningar kan man gå ner i storlek och vissa måste man ha mastodont…. Men de där små bokstäverna gjorde lite för självförtroendet ändå 🙂 inte för att jag är lika snygg som Penelope men jag kan ju försöka haha!!

20130425-165626.jpg

20130425-165637.jpg
Bilder lånade från Lindex.com

7 thoughts on “Delmålsbelöning?

  1. Grattis 🙂

    Lindex verkar ha mycket fina klänningar nu, faktiskt! Måste nog åka och kolla in. Bra priser också!

    • Ja de är väldigt prisvärda för det man får 🙂 väldigt mycket snyggt nu faktiskt 🙂 vi har nästan bara Lindex i byn (tyvärr) haha

    • Tack 🙂 ja jag tycker Fakir går bra, men det är väldigt enformigt så det blir ju rött tråkigt om man kör det en längre period, jag kör nån Fakir-boost då och då och ibland ett par dagar i veckan det fungerar bra för mig 🙂 jag älskar grönsaker för mkt för att bara äta Fakir 🙂

      • Okej…
        Tänkte jag skulle köra det från och med 1 maj 10 dagar då jag börjar jobba igen efter lite semestern. Jag behöver få en liten kickstart igen. Tack för tipset i alla fall 🙂

Leave a Reply

